فعال وغیر فعال سازی دیوار اتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فعال وغیر فعال سازی دیوار اتش
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1393
بازدید : 268
نویسنده : BENYAMIN


جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک كلیك بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا غیرفعال.

ابتدا جهت ساخت یک Shortcut برای غیرفعال سازی دیوار آتشین(Firewall):برروی فضای خالی از دسکتاپ راست کلیک نموده و از New گزینه Shortcut راانتخاب کنید.در پنجره باز شده دستور زیر را وارد نموده و دکمه Next رابزنید:netsh firewall set opmode disableسپس نامی همانند Disable Firewallیا هر عنوان دلخواه دیگری برای آن انتخاب نمایید و بر روی دکمه Next کلیککنید تا فایل میانبر ساخته شود.


اکنون اگر بر روی فایل ساخته شدهدوبار کلیک کنید ابتدا پنجره ای سیاه رنگ باز و بسته میشود، سپس تغییراعمال میگردد.جهت فعال نمودن دیوار آتشین نیز به همانند روش بالا یکShortcut جدید بسازید.
در مرحله اول دستور زیر را در آن واردکنید:netsh firewall set opmode enableو نام آن را Enable Firewallبگذارید.اکنون با دوبار کلیک بر روی این فایل جدید دیوار آتشین فعالمیگردد.جهت اطمینان از این موضوع نیز میتوانید به Control Panel >Windows Firewall مراجعه کنید و ببینید گزینه فعال سازی Firewall بر رویOn یا Off تنظیم شده است.

موفق باشید






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1554643119